Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Το μοντέλο Αθανασία Κοφινιώτη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό ομορφιάς miss universe bikini στην Κίνα


Το πανέμορφο μοντέλο από το Ηράκλειο της Κρήτης, η 24χρονη Αθανασία Κοφινιώτη,  θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό ομορφιάς  miss universe bikini που θα πραγματοποιηθεί στην Κίνα στις 6 Σεπτεμβρίου 2014.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μας μίλησε για το πώς προέκυψε αυτή η συμμετοχή, ποιοι άνθρωποι την έχουν ενθαρρύνει να ασχοληθεί με το μόντελινγκ αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.
Στόχος της είναι να αναδείξει την Ελλάδα μέσα από τον διαγωνισμό ομορφιάς   miss universe bikini στην Κίνα.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία!!!
 



1.         Αθανασία είσαι επαγγελματίας μοντέλο, είσαι από το Ηράκλειο Κρήτης και θα εκπροσωπήσεις την Ελλάδα στον διαγωνισμό ομορφιάς miss universe bikini που θα γίνει στην Κίνα. Πες μας μερικά πράγματα για τον διαγωνισμό.
ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΣΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ  ΓΝΩΣΕΩΝ,.ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΤΕ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ,ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.



2.         Πως προέκυψε αυτή η συμμετοχή σου και πως έγινε η επιλογή σου;
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΕΘΝΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΟΜΟΡΦΙΑΣ. ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ.  ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΕΤΟΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ,ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΝΕΚΕΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΛΛΑ Κ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ. ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΣΤΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩ  ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ STAR GS HELLAS 2014 ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Κ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ,,,



3. Τι σημαίνει αυτός ο διαγωνισμός ομορφιάς για σένα; Πιστεύεις ότι θα σου ανοίξουν πόρτες για δουλειά στο εξωτερικό;  
Ο διαγωνισμός αυτός όπως προανέφερα αποτελεί από μόνος του μια ευκαιρία γνωριμιών και αφομοίωσης των λαών. Μέσα από αυτό το ταξίδι ελπίζω και θέλω και θα προσπαθήσω να αναδείξω την χώρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο και να γεμίσω εμπειρίες που θα φέρω πίσω και θα μοιραστώ μαζί σας .Το αν θα ανοίξουν πόρτες δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.  Θα ήθελα πολύ όμως να πάρω τον τίτλο ,σίγουρα είναι μια προσωπική επιτυχία αλλά και όλων μας γιατί σημαίνει ότι εκπροσώπησα επάξια την χώρα μας.

4.         Έχεις διακριθεί σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Φέτος είναι η πρώτη φορά που λαμβάνω μέρος σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς.  Δεν είχα ασχοληθεί ξανά με κάτι παρόμοιο. Όμως με την ευκαιρία του παραγωγού μου έλαβα μέρος στον διαγωνισμό που προανέφερα και πήρα τον πρώτο τίτλο star gs hellas 2014.




5.         Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ; Απαιτούνται θυσίες;
Για να είμαι ειλικρινής δεν με ώθησε κάτι.  Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.  Ήρθε τελείως ξαφνικά με την πρόταση του κυρίου Κούβαρη .
Τώρα για τις θυσίες που λέτε σίγουρα οποιοσδήποτε χώρος επαγγελματικός απαιτεί θυσίες από την στιγμή που το αποδεχόμαστε δεχόμαστε  τις θυσίες οι οποίες ποια αποτελούν διαδρομή για τον στόχο μας, άρα παύουν να λέγονται  θυσίες.  Δημιουργούν μια καθημερινότητα κι έναν προγραμματισμό ως την επίτευξη του στόχου


6.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε εύκολο είναι ανάμεσα στα δυο ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν .Από την μια θέλει  τύχη ,σωστό timing ίσως και κάποιες γνωριμίες.  Από την άλλη όμως θέλει προσωπικό αγώνα και θυσίες και να πληροίς τις εκάστοτε προδιαγραφές που θα σου ζητηθούν.
Ο καθένας κάνει βέβαια τις επιλογές του και ανάλογα το ήθος του μετράει τις επιλογές που του δίνονται και  προχωράει αργά και σταθερά η γρήγορα .



7. Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ, για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Σίγουρα παίζουν ρόλο οι διασυνδέσεις για ένα ξεκίνημα η για μια βοήθεια.  Μέσα στην πορεία  όμως δεν αποτελούν μόνο αυτές το κίνητρο.  Σίγουρα πρέπει να έχουν και άλλα προσόντα για να διατηρήσουν αυτήν την δυναμική τους και να μην επαναπαυόμαστε μόνο στις γνωριμίες


8.         Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Όχι δεν έχω κάποια πρόταση για την ώρα.  Σίγουρα μπορεί κάτι να προκύψει.  Θα τις φιλτράρω όταν έρθει η ώρα μαζί με τον παραγωγό μου τον οποίο και εμπιστεύομαι απόλυτα και εκτιμώ απεριόριστα και θα αποφασίσουμε  τι θα ακολουθήσω .

9.         Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο;
Στην ζωή μου κατά καιρούς θαυμάζω πολλούς ανθρώπους για την πορεία τους και την προσωπικότητα τους.  Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο.  Από όλους παίρνω κάτι και το ενσωματώνω σε μένα για να καλυτερεύσω.




  1. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;
Σπουδές πάνω στο μοντέλινγκ όχι,  όμως ο παραγωγός μου  έχει δείξει αρκετά πράγματα. Σπουδές άλλες έχω κάνει ως βρεφονηπιαγωγός και έχω  πτυχίο αεροσυνοδού.




11.              Η οικογένεια σου και οι φίλοι σου σε στηρίζουν ;
Άθελα τους η οικογένεια μου μου δημιούργησε τις συνθήκες για να μπορέσω να στηρίξω αυτό που κάνω .Όπως όλοι οι άνθρωποι προέρχονται από μια οικογένεια κι όπως ξέρετε υπάρχουν 45ειδη οικογενειών που έχουν βρει οι άνθρωποι λόγοι μια από όλες αυτές τις οικογένειες είναι και η δική μου.

Και φυσικά οι φιλίες είναι λίγες που έχω και εκλεκτικές γιατί στην σημερινή εποχή έχουν αλλάξει τα πράγματα και λόγο της κρίσης ο κόσμος δεν δίνει τον εαυτό του απλόχερα. Κρατάει πολλά πράγματα μέσα του. Όσοι υπάρχουν στην ζωή μου είναι γιατί με στηρίζουν και με αγαπούν γι’ αυτό που είμαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: