Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Η Ντανιέλα Γιατρού, μοντέλο από την Λάρνακα, ανοίγει την καρδιά της στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Το μοντέλο Ντανιέλα Γιατρού από την Λάρνακα παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μίλησε για όλους και για όλα. Έκανε μια αναδρομή στην έως τώρα πορεία της στον χώρο του μόντελινγκ, στις επιτυχίες και στις συμμετοχές που είχε σε Κύπρο και εξωτερικό. Η Ντανιέλα δεν παράλειψε να αναφερθεί και στην συμμετοχή της στο  feel fantastic.





Ντανιέλα ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πως το αποφάσισες;
Ξεκίνησα από έναν διαγωνισμό ομορφιάς, όταν ήμουν στην ηλικία των 16 και κέρδισα τίτλο και στην συνέχεια μου ανοίγονταν όλο και περισσότερες πόρτες, και συνεχίζουν σε μεγάλο βαθμό, μέχρι και σήμερα.

Τι έχεις πετύχει αυτό το διάστημα; Σίγουρα έχεις λάβει μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς ομορφιάς .
Έχω ήδη 4 τίτλους εκ των οποίων ο ένας είναι ευρωπαϊκός, αφού είχα λάβει μέρος σε καλλιστεία στο εξωτερικό που είχαμε επιλεγεί 30 κοπέλες, μία από κάθε χώρα.



Πρόσφατα σε είδαμε να λαμβάνεις μέρος και στο Feel Fantastic. Γιατί αποχώρησες;
Αποχώρισα αφού ήμουν στις προτεινόμενες κοπέλες, αλλά έτσι και αλλιώς θα αποχωρούσα. Έχω διαγωνιστεί ξανά και έχω δει πολλά. Ξέρω να ξεχωρίζω μερικά πράγματα, όσο αθώα και αν παρουσιάζονται. Είχα χάσει ήδη δουλειές από τον χώρο, που είχα κτίσει αυτά τα 4 χρόνια, αφού δεν μας επιτρεπόταν να κάνουμε παράλληλα άλλα πράγματα που αφορούν τον χώρο, εκτός από το feel fantastic και γενικά είχα διάφορους λόγους να αποχωρήσω αλλά και προσωπικούς.



Έχουν ακουστεί φωνές περί στημένου διαγωνισμού. Πως το σχολιάζεις;  
Εγώ δεν είχα αναφέρει ποτέ την φράση, "είναι στημένα" -τουλάχιστον όχι στον αέρα. Αυτό που είπα είναι πως ο κύριος Νίκος έδωσε συνέντευξη που είχα κάνει share στο facebook, και αναφέρθηκε στα καλλιστεία ποιο παλιά πως ήταν στημένα. Όπως έγραψα και στον λογαριασμό μου στο facebook όμως είχα περάσει πολύ όμορφα με τους φωτογράφους , τους designers και γενικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ήταν εκεί είτε ως σπόνσορες είτε ως οτιδήποτε άλλο! Και ειδικά τον κύριο Χάρη , τον χορογράφο, που ήταν και κριτική επιτροπή στην επιλογή των 20, γιατί για μένα αυτός ήταν ποιο κοντά με μας σε όλα τα θέματα, περνούσα καταπληκτικά όποτε είχαμε χορογραφία μαζί του!!



Είσαι από την Λάρνακα. Μένεις Λάρνακα. Όμως η μητέρα σου είναι από την Βουλγαρία και ο πατέρας σου από την Κύπρο. Έτσι δεν είναι; Έχεις άλλα αδέρφια;
Ναι, είμαι μισή Βουλγάρα μισή Κύπρια.  Έχω μια αδερφή 4 χρονών  από τον δεύτερο γάμο του πατέρα μου, αφού οι γονείς μου είναι χωρισμένοι εδώ και 17 χρόνια.



Είναι εύκολο να ασχοληθείς με το μόντελινγκ επαγγελματικά στην Κύπρο;
Σχετικά στην Κύπρο δεν μπορείς να ζήσεις μόνο από το μόντελινγκ, αλλά υπάρχουν αρκετά καλές ευκαιρίες.

Υπήρξε κάποια πρόταση για δουλειά στο εξωτερικό;
Ναι έχω προτάσεις,  όπως είχα αναφέρει και πιο πάνω είχα λάβει μέρος στο Miss Europian Turism 2013  που έγινε στην Ρουμανία και πήρα τον τίτλο της Miss Photogenic. Θα πήγαινα επίσης φέτος,  όπου επιλέχτηκα ξανά για το Bride of the Year, ένας  Παγκόσμιος διαγωνισμός, που θα γινόταν στην Ταϊλανδή , αλλά λόγο του ότι ήταν λίγο μετά τα Χριστούγεννα είχαν πρόβλημα με τα εισιτήρια μας και αναβλήθηκε για του χρόνου. Αναμένω !



Στην Βουλγαρία έλαβες μέρος σε κάποια καλλιστεία;
Όχι δεν έτυχε.

Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή σε άλλον τομέα;
Το μόντελινγκ δεν είναι σπουδή, είναι ένα χαρτί που δείχνει πως είσαι τελειωμένος στον χώρο και ναι έχω τελειώσει στην Prestige στην Λεμεσό.



Οι γονείς σου και γενικά οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν σε αυτό που κάνεις;
Με στηρίζουν ναι, εννοείτε! Χωρίς αυτούς, δεν θα έφτανα εδώ που είμαι, και ειδικά, χάρη της μητέρας μου, που την αγαπάω πάρα πολύ.!! Για να πετύχεις όμως κάτι, που το θέλεις πραγματικά, πρέπει να περάσεις και από μερικές δυσάρεστες εμπειρίες, θα κλάψεις , θα πονέσεις, μπορεί μέχρι και φίλους να χάσεις, πολλοί άνθρωποι θα σε μισήσουν, και χωρίς λόγο μάλιστα, η ίδια σου η οικογένεια μπορεί να σε αποθαρρύνει, μπορεί και να προσπαθήσεις να πείσεις τον εαυτό σου εκατό φορές να μην ξαναπροσπαθήσει για κάτι παρόμοιο, και να αμφιβάλλεις για τις δυνατότητές σου, σε ένα σημείο μπορεί και να αρχίσεις να νομίζεις πως τρελαίνεσαι από όλα αυτά, αλλά στην τελική όλα αυτά θα αξίζουν και δεν θα πάν άδικα!!
Αφού όσο πιο πολύ προσπαθείς και δεν τα βάζεις κάτω, ότι και να γίνει, όσο χαμηλά κι αν πέσεις, δεν πειράζει, θα σηκωθείς και θα ξαναπροσπαθήσεις, και θα αξίζει, γιατί θα είσαι ένα βήμα πιο κοντά, από αυτό που ήθελες όσο τίποτα ποτέ στην ζωή σου! Και θα τα καταφέρεις!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: