Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Φακοντή και Σαρίκα φαίνεται να εμπλέκει ο Σάββας Βέργας στο σκάνδαλο του ΣΑΠΑ. Δηλώσεις των δύο βουλευτών


Ο Σάββας Βέργας, σύμφωνα με πληροφορίες, μίλησε στους ανακριτές χθες βράδυ στο πλαίσιο θεληματικής του κατάθεσης και φαίνεται να εμπλέκει και άλλους στο φαγοπότι του ΣΑΠΑ, μεταξύ αυτών και δύο βουλευτές.


Τους βουλευτές Φειδία Σαρίκα της ΕΔΕΚ και Αντρέα Φακοντή  βουλευτή του ΑΚΕΛ, φαίνεται να κατονόμασε ο Σάββας Βέργας στη χθεσινοβραδυνή του κατάθεση για εμπλοκή τους στο θέμα του ΣΑΠΑ.
Μιλώντας και οι δύο βουλευτές στην εκπομπή του Ράδιο Πρώτο «Εχουμε Θέμα» , δηλώνουν έτοιμοι να διαθέσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία στις ανακριτικές αρχές.

Σαρίκας: Καλώ τους ανακριτές να ελέγξουν τα περιουσιακά μου στοιχεία
Για προσπάθεια κατασυκοφάντησης, έκανε λόγο ο Φειδίας Σαρίκας. « Καλώ τις ανακριτικές αρχές να ελέγξουν όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία για να λάμψει η αλήθεια» Ο κ. Σαρίκας,  άφησε αιχμές κατά των ανακριτικών αρχών, διερωτώμενος γιατί  με τόση ευκολία διαρρέουν τα περιεχόμενα καταθέσεων χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα τους.
Ο κ. Σαρίκας, έχει διατελέσει πρόεδρος του ΣΑΠΑ για ένα χρόνο και όπως είπε γνωρίζει αρκετά στοιχεία για τις διαδικασίες αλλά δεν γνωρίζει συγκεκριμένα στοιχεία που έχουν σχέση με σκάνδαλα.

Φακοντής: "Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ"
Την ανάμειξη του στο σκάνδαλο του ΣΑΠΑ διέψευσε και ο βουλευτής του ΑΚΕΛ, Αντρέας Φακοντης, ο οποίος ήταν από τους πρωτοστάτες που ήγειρε το θέμα με παρεμβάσεις και καταγγελίες. Δήλωσε έτοιμος και πρόθυμος να δώσει ελεύθερη πρόσβαση στους τραπεζικούς του λογαριασμούς  και έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση των ανακριτών.
«Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, καλώ την αστυνομία να ερευνήσει τα περιουσιακά μου στοιχεία», είπε ο κ. Φακοντής, επισημαίνοντας ότι δεν πρέπει να διαβάλλονται άτομα χωρίς να τεκμηριώνονται.
Παράλληλα επεσήμανε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον όσων εμπλέκουν το όνομά του στο μεγάλο φαγοπότι του ΣΑΠΑ.

Σε δηλώσεις στο "Πρωινό Δρομολόγιο" του Τρίτου Ραδιοφωνικού Προγράμματος του ΡΙΚ, ο κ. Σαρίκας αποκάλυψε ότι, με βάση ανεπίσημη πληροφόρηση που έχει, φαίνεται πως είναι ο ίδιος ο ένας από τους δύο βουλευτές στους οποίους αναφέρεται ο Σάββας Βέργας.

"Ηταν αναμενόμενο", είπε ο βουλευτής της ΕΔΕΚ, ότι ο κ. Βέργας, μετά τις κατηγορίες που τον βαραίνουν, θα προχωρούσε σε κίνηση εντυπωσιασμού.
Ο κ. Σαρίκας απέρριψε κατηγορηματικά τις επικρίσεις, αποδίδοντας τις αναφορές Βέργα σε προσπάθεια κατασυκοφάντησής του. "Εγώ", είπε, "δεν πρόκειται να ακολουθήσω τη διεφθαρμένη πορεία του κ. Βέργα".
Ο Φειδίας Σαρίκας κάλεσε τις ανακριτικές αρχές να ελέγξουν τα περιουσιακά στοιχεία και τους τραπεζικούς λογαριασμούς του με πλήρη διαφάνεια για να λάμψει η αλήθεια.

Γραπτή ανακοίνωση Φειδία Σαρίκα:
"Εδώ και μερικές ώρες, μετά τις διαρροές της κατάθεσης του Βέργα, διασύρεται το όνομα και η αξιοπρέπεια μου. Δεν θα παίξω το παιχνίδι του κ. Βέργα και δεν θα τον ακολουθήσω.
Δεν έχω υπόψη μου τι έπλασε και τι μου καταλογίζει ο κ. Βέργας. Δεν ξέρω, ούτε και μπορώ να φανταστώ τι μου καταλογίζει χωρίς να δω το κείμενο της κατάθεσης του γιατί πολύ απλά δεν τον έχω ποτέ μου ακολουθήσει στη διεφθαρμένη του πορεία.
Είναι γνωστό σε όλους τους πολίτες της Πάφου ποιος είναι ο βίος και η πολιτεία ενός εκάστου. Είναι γνωστό ποιος είναι ο κ. Βέργας και ποιος είναι ο Φειδίας Σαρίκας.
Είναι στη διάθεση των αρμοδίων αρχών οι τραπεζικοί μου λογαριασμοί και ο έλεγχος των περιουσιακών μου στοιχείων.

Η απόπειρα να δημιουργηθούν συλλογικές πολιτικές και ποινικές ευθύνες στο φαγοπότι της διαπλοκής και της διαφθοράς που έγινε εις βάρος του λαού μας, στοχεύουν μόνο στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και στη μη απόδοση δικαιοσύνης."



http://www.sigmalive.com/news/local/187242/sarika-fakonti-emplekei-o-vergas-ti-apantoun-oi-idioi#sthash.5Vb5o0DM.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: