Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το πανέμορφο μοντέλο Ίννα Τσικοπούλου από την Βέροια


Η 25χρονη Ίννα Τσικοπούλου από την Βέροια είναι επαγγελματίας μοντέλο με πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μας μίλησε για την έως τώρα πορεία της στον χώρο, για τις διακρίσεις που είχε αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.
Έχει συνεργαστεί με αξιόλογα άτομα στον χώρο του μόντελινγκ και ευχαριστεί τους σχεδιαστές μόδας που της εμπιστεύτηκαν τα ρούχα τους.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Ίννα Τσικοπούλου κάθε επιτυχία στον πολύ δύσκολο και απαιτητικό χώρο που δραστηριοποιείται. 





 Ίννα είσαι από την Βέροια  και ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο και την οικογενειακή σου κατάσταση.

Γεννήθηκα στην Βέροια αλλά μένω Θεσ/νικη τα τελευταία 8 χρόνια. Έχω άλλα 3 αδέρφια με καταγωγή μαμά από Χίο και μπαμπά από Κοζάνη. Ήρθα Θεσ/νικη για σπουδές και έμεινα, γιατί μου άρεσε πολύ!!!!!   Ξεκίνησα μαζί με τις σπουδές το μόντελινγκ και ακολουθούσαν τα fashion show, shooting, γενικά δουλειές που ενώ τις έβλεπα ως χόμπι ,στη πορεία το είδα ποιο σοβαρά!!




2.Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω λάβει μέρος σε επιδείξεις μόδας σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, Θεσ/νικη, Βέροια, Κοζάνη, Αλεξάνδρεια, Χαλκιδική, Φλώρινα αλλά και στο εξωτερικό στην Πολωνία Miss Fashion World 2014  Ptak Fashion City. Αντιπροσώπευα την Ελλάδα στο διαγωνισμό Miss Supranational 2014.


 
3.  Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
-Μις Κεντρική Μακεδονία 2013
-Μις Θεσ/νικη  2013
-Μις FACE 2014.



4.  Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Αγαπώ και τα δύο. Πιστεύω ένα μοντέλο δεν ξεχωρίζει την πασαρέλα από τις φωτογραφίσεις, είναι δουλειά μας και αγαπώ ότι έχει σχέση με το μόντελινγκ.



5.          Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Δεν είναι δύσκολο να μπεις στο χώρο αυτό, άλλα δύσκολο να παραμείνεις και να εξελιχτείς!!!!!!
Πρέπει να συνεργαστεί ένα μοντέλο με ένα καλό πρακτορείο για να μπορεί να έχει και εξέλιξη με σωστές δουλειές.

6.   Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Είμαι υπό σκέψη να δουλέψω στο εξωτερικό στο χώρο του μοντελινγκ μόνο αν αξίζει!!!!!! Μου αρέσει η Ελλάδα , βέβαια είναι λίγες οι δουλειές εδώ ,αλλά δεν αποκλείω μια πρόταση εκτός.


.
7.          Η Ελλάδα  προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Αν η Ελλάδα προσφέρεται να κάνω καριέρα ως μοντέλο??
Δουλεύω στην Ελλάδα ως μοντέλο και ευελπιστώ να κάνω καριέρα.




8.   Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Από μικρό κοριτσάκι ξεφύλλιζα τα περιοδικά μόδας και θυμάμαι τον εαυτό μου να δίνω προσοχή πιο πολύ στα μοντέλα, στις στάσεις του σώματος, το βλέμμα στο φακό, απ' ότι στα ρούχα που φορούσαν!!!!!! Πρότυπο δεν έχω ,αλλά μου αρέσουν αρκετά μοντέλα στο χώρο αυτό.

9.    Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με αξιόλογα άτομα και χαίρομαι που μου εμπιστεύτηκαν να φορέσω τις δημιουργίες τους.




10.  Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Σπουδές δεν έχω κάνει στο χώρο του μόντελινγκ, αλλά πιστεύω όταν αγαπάς αυτό  που κάνεις, το δουλεύεις περισσότερο και προσπαθείς για το καλύτερο.

11.  Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Ασχολούμαι καθαρά με το μόντελινγκ, επιδείξεις, φωτογραφίσεις, δειγματισμούς ρούχων και PR  σε ένα πιάνο μπαρ στο κέντρο της Θεσ/νικης



12.     Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Είναι η αναγνωρισιμότητα που σε κάνει να έχεις περισσότερους θαυμαστές και   με χαροποιεί μπορώ να πω.




13. Πληροφορούμαστε ότι έχεις επαφές το τελευταίο διάστημα με την  επίτροπο της παγκόσμιας ομοσπονδίας ομορφιάς κ. Σταυρούλα Νικολάου από την Λεμεσό. Θα συνεργαστείτε;

Χάρηκα  που  γνώρισα την Κυρία Νικολάου Σταυρούλα  και μου αφιέρωσε από τον χρόνο της  εδώ στην Θεσ/νικη .Και σίγουρα θα την συμβουλεύομαι σε όλες τις κινήσεις μου


Ευχαριστώ επίσης τον κύριο Πέτρο Κεχριώτη του ΦΙΛΟΞΕΝΟΥ για το αφιέρωμα και την ευχάριστη συνέντευξη που είχα μαζί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: