Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Γρηγόρη Γρηγορίου από την Λευκωσία


Το μοντέλο Γρηγόρης Γρηγορίου, 25 ετών από την Λευκωσία, παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Μίλησε για την απόφασή του να ασχοληθεί με το μόντελινγκ, για τους στόχους που έχει βάλει αλλά και για την έως τώρα πορεία του στον χώρο. Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ του εύχεται καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε αυτό που έχει ξεκινήσει στον δύσκολο τομέα, όπως είναι αυτός του μόντελινγκ.   

1. Γρηγόρη είσαι από την Λευκωσία και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο και πως αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό. 



Με το μόντελινγκ ασχολούμαι τους τελευταίους πέντε μήνες. Αυτό το διάστημα έχω καταφέρει κι έχω κάνει πολλές συνεργασίες, όπως για παράδειγμα πασαρέλα, φωτογραφήσεις για διαφήμιση και άλλα. Πολλές φίλες μου με καλούσαν να ασχοληθώ με το μόντελινγκ αλλά δεν έπαιρνα στα σοβαρά τα όσα μου έλεγαν. Περισσότερο το εκλάμβανα ως κομπλιμέντο.  Ένας καλός μου φίλος όμως, με ώθησε να το ακολουθήσω και τελικά είπα να δοκιμάσω.




2. Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα με φωτογραφίσεις ή με διαφημίσεις;  
Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μπορώ να ασχοληθώ σε όλους τους τομείς. Μπορώ να κάνω και πασαρέλα και φωτογραφήσεις και διαφημίσεις.


  
3.   Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;  
 Οτιδήποτε κάνεις είναι δύσκολο, ιδιαίτερα όταν είσαι στο ξεκίνημα. Χρειάζεται σκληρή δουλειά, υπομονή και επιμονή.





4.            Σκοπεύεις να πας μελλοντικά στο εξωτερικό να εργαστείς;
            Αν όλα εξελιχθούν καλά και έρθουν οι κατάλληλες προτάσεις και βέβαια μπορώ να εργαστώ στο εξωτερικό. Θα είναι μια πολύ καλή εμπειρία για μένα.   



5.         Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;  
 
           Και βέβαια προσφέρεται η Κύπρος για να κάνεις καριέρα μοντέλου. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει άλματα στον τομέα αυτό.




6. Ασχολείσαι πλέον επαγγελματικά με το μόντελινγκ ή κάνεις και κάτι άλλο;  
  Στόχος μου είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μόντελινγκ. Έχω να μάθω πάρα πολλά πράγματα ακόμη αλλά και να κάνω πολλά στον τομέα αυτό. Μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πράγματα. Βαριέμαι την μονοτονία. Αυτή την περίοδο εκτός από το μόντελινγκ ασχολούμαι και με ξύλινες κατασκευές.




 
7. Έχεις αποκτήσει περισσότερες θαυμάστριες από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;  

Το μόντελινγκ για μένα είναι επάγγελμα και όχι χόμπι. Με τον τρόπο αυτό πιστεύω ότι θα πετύχω τους στόχους που έχω βάλει. Δεν εκδηλώνομαι εύκολα. Ότι κάνω το κάνω αθόρυβα, αργά και επαγγελματικά, ιδιαίτερα στον χώρο του μόντελινγκ. Σχετικά με τις θαυμάστριες δεν θα έλεγα ότι έχω αποκτήσει περισσότερες από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το μόντελινγκ και αυτό γιατί με ενδιαφέρει περισσότερο η δουλειά μου. 



 8. Οι φίλοι σου πως βλέπουν το γεγονός ότι ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σ’ ενθαρρύνουν και σε υποστηρίζουν; 
 
Ναι και βέβαια με ενθαρρύνουν για να συνεχίσω αυτό που έχω ξεκινήσει γιατί πιστεύουν σε μένα.  


Με την ευκαιρία που μου δίνεται θέλω να ευχαριστήσω τον φωτογράφο μου  
 "Stavros C Photography" για την άψογη συνεργασία που έχουμε. 




 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: