Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Σωτηρία Ανδρέου από το Παραλίμνι




Είναι μόλις 16 ετών η Σωτηρία Ανδρέου από το Παραλίμνι αλλά έχει κάνει δυναμικό μπάσιμο στο χώρο του μόντελινγκ.
Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μας ανέφερε ότι, λατρεύει τον χώρο αυτό και θέλει να κάνει καριέρα. Προτάσεις υπάρχουν και θα λάβει μέρος στον διαγωνισμό ομορφιάς Be The Next Model 2015.  
Έχει στόχους που θέλει να τους πετύχει και παρακολουθεί μαθήματα μόντελινγκ στο πρακτορείο με το οποίο συνεργάζεται. 
Διαβάστε στην συνέχεια την συνέντευξη της πολλά υποσχόμενης Σωτηρίας Ανδρέου. 

  



      Σωτηρία είσαι από το Παραλίμνι  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Είσαι μόλις 16 ετών,  πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Από  πάρα πολύ μικρή μου άρεσε ο χώρος της μόδας και ήθελα να ασχοληθώ με αυτόν. Τον Αύγουστο του 2014 με προσέγγισε το πρακτορείο με το οποίο συνεργάζομαι. Άρχισα μαθήματα σε αυτό και έχει αναλάβει την προώθηση μου στον χώρο.



   Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω λάβει μέρος σε διάφορα fashion shows για φιλανθρωπικό σκοπό και για επίδειξη ρούχων, καθώς και σε διάφορα castings για επαγγελματικές υποχρεώσεις στον χώρο της μόδας.  Λόγο του ότι ακόμα είμαι μαθήτρια είναι δύσκολο να δραστηριοποιηθώ στο εξωτερικό.


 
    Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Προς το παρόν όχι, αλλά μου δίνεται η ευκαιρία να λάβω μέρος στον φετινό διαγωνισμό ομορφιάς Be The Next Model 2015.



4     Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Λόγω ύψους δεν μπορώ να δραστηριοποιηθώ στην πασαρέλα αλλά ήδη είμαι φωτομοντέλο στην ομάδα του Cy Casting Models κάτι το οποίο με ευχαριστεί.



      Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Παρ' όλο τον ανταγωνισμό που υπάρχει στον χώρο, όταν κάτι το θες πολύ το πετυχαίνεις. Τίποτα δεν είναι δύσκολο όταν το θες πολύ.

     Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Όπως ανάφερα ποιό πάνω, λόγω του ότι είμαι μαθήτρια ακόμη,  γίνεται δύσκολο το έργο μου. Ναι υπάρχουν κάποιες προτάσεις για το καλοκαίρι...

       Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Δεν σου δίνεται η ευκαιρία να κάνεις καριέρα στην Κύπρο αλλά σου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσεις τον χώρο.



      Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Ναι σαν πρότυπο μου έχω την Andriana Lima από την Victoria Secret.

     Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Με  επώνυμους οίκους μόδας όχι αλλά είναι ένας από τους στόχους μου.

1      Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Παρακολουθώ μαθήματα στο πρακτορείο μου.



        Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Είμαι μαθήτρια αλλά ασχολούμαι και με πολεμικές τέχνες και με την σκοποβολή.



1     Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο; πως σε αντιμετωπίζουν οι συμμαθητές σου και οι καθηγητές σου;    

Περισσότερο ο κόσμος με γνώριζε μέσα από την ομάδα Cy Casting Models η οποία δραστηριοποιείται  συχνά με διάφορα consepts.

Δεν υπάρχουν σχόλια: