Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Σοκάρουν οι διάλογοι του φονιά της μικρής Άννυς με τους αστυνομικούς


Σοκ προκαλεί, πέρα από το αποτρόπαιο έγκλημα, και η απάθεια του 27χρονου φονιά της μικρής Άννυ, όπως εκφράζεται μέσα από τους διαλόγους του με τους αστυνομικούς.
 
Σύμφωνα με στοιχεία από την προανακριτική απολογία, οι διάλογοι έχουν ως εξής:
 
- Αστυνομικός: Έχεις καταλάβει τι έχεις κάνει; Έχεις καταλάβει τι μου λες; Έχω ανακρίνει εγκληματίες και όλο το οργανωμένο έγκλημα, ξέρεις τι μου λες αυτή τη στιγμή; 
 
- Πατέρας: Εγώ το μόνο που θέλω να μου φέρεις τώρα είναι ένα φραπέ γλυκό, ψωμί και να με πας και για τη δόση μου. Και θα είμαι μια χαρά με αυτά. 
 
Η νηφαλιότητα του δράστη, η μεθοδικότητα, ο προγραμματισμός και ο σχεδιασμός απόκρυψης των στοιχείων αναδεικνύονται από την πώληση του καροτσιού, των παιχνιδιών και της κούνιας του παιδιού, στις 16-17 Απριλίου, για 55 ευρώ. 
 
Αγόρασε επίσης καινούργια οικοσκευή, σκεύη, χαλιά, σκούπες, αλλά και σφουγγαρίστρες, ώστε να εξαφανίσει κάθε ίχνος.
 
Ο δράστης έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, καθάρισε τα σιφώνια, τις σωληνώσεις και είχε προγραμματίσει για την αντικατάστασή τους.

ΠΗΓΗ: protothema.gr
http://www.sigmalive.com/news/greece/229745/ithele-to-frape-tou-kai-ti-dosi-tou-o-paidoktonos#sthash.oF4k3Xty.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: