Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Το μοντέλο Monika Danesh μιλά αποκλειστικά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ

Το μοντέλο Monika Danesh κατάγεται από την Περσία αλλά εδώ και 19 χρόνια μένει με τους γονείς της μόνιμα στην Λεμεσό.
Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, μίλησε για τον εαυτό της, για το μόντελινγκ όπου ασχολείται επαγγελματικά αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια.
Είναι μόλις 22 ετών και ήδη παραδίδει μαθήματα μόντελινγκ στην Λεμεσό.
Όπως λέγει χαρακτηριστικά θέλει να χαράξει την δική της πορεία στο χώρο αυτό.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία.




-Monika είσαι από την Περσία αλλά μένεις πάρα πολλά χρόνια στην Λεμεσό . Είσαι επαγγελματίας μοντέλο. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο αλλά και την οικογενειακή σου κατάσταση.
ΝΑι μένω στην Κύπρο εδώ και χρόνια . Τώρα όσον αφορά την μέχρι τώρα πορεία μου έχω κάνει πολλές δουλειές στον χορό του μόντελινγκ, και εδώ και δυο χρόνια παραδίδω μαθήματα Modelling  στην Λεμεσό.



-Αυτό το διάστημα είσαι ελεύθερη;
Όχι, είμαι σε σχέση εδώ και λίγο καιρό..



-Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Όχι δεν έχω λάβει μέρος σε καλλιστεία αν και είχα αρκετές προτάσεις.



-Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Όπως προανέφερα δεν έχω λάβει μέρος σε καλλιστεία. Η αλήθεια είναι ότι δεν με εκφράζει αλλά δεν αποκλείω τίποτα.



-Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Η αλήθεια μου αρέσουν και τα δύο εξίσου Και εννοείται αυτό που κάνω τώρα να Διδάσκω.



-Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Είναι πολύ εύκολο να είσαι στον χώρο του Modeling ειδικά στην Κύπρο που όλοι θέλουν να γίνουν μοντέλα, και λογικό το βρίσκω. Είναι όμως δύσκολο να ξεχωρίσεις και να εξελιχθείς σε αυτόν τον χώρο αφού υπάρχει και ο ανταγωνισμός. Ο καθένας μπορεί να κάνει μια φωτογράφηση η ένα show,θα ξεχωρίσει όμως για να επιλεχθεί ανάμεσα σε δεκάδες κοπέλες;



-Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Τον τελευταίο καιρό σκέφτηκα την συνεργασία με μεγάλο πρακτορείο της Αθήνας αλλά το βλέπω λίγο δύσκολο προς το παρόν λόγο της σχολής μου και των υποχρεώσεων που έχω εδώ στην Κύπρο.  



-Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Μπορείς  να κάνεις αρκετές δουλειές στην Κύπρο αλλά πιστεύω δεν έχεις της ίδιες ευκαιρίες που θα έχεις στο εξωτερικό λόγω του ότι οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας βρίσκονται στην Γαλλία ,Ιταλία κλπ
Και για αυτό και πολλά μοντέλα επιλέγουν να δοκιμάσουν την τύχη τους σε αυτές τις χώρες.



-Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Θα έλεγα ότι είχα ως πρότυπο την Kate moss όμως αυτό δε σημαίνει ότι ήθελα να της μοιάσω, πιστεύω ότι ο καθένας ξεχωρίζει για τα δικά του χαρακτηριστικά που διαφέρουν, κι έτσι θα προτιμούσα να χαράξω τη δική μου πορεία.



-Με ποιους σχεδιαστές έχει συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους σχεδιαστές θα μπορούσα να κάνω Ολόκληρη  λίστα..Αλλά αυτούς  που θυμάμαι αυτή τη στιγμή και ξεχωρίζω είναι :Βικτόρια Σαρρή, Gregory  μορφι,Michael Demosthenis και Πωλίνα Αργυρού.



-Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Ναι έχω κάνει professional modeling course σε γνωστή σχολή της Κύπρου.





-Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Αυτή την περίοδο συγκεκριμένα τρέχω λίγο με τό show που διοργανώνω στις: 26/6/15 με την σχολή μου, αλλά γενικά δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με κάτι άλλο εκτός από modeling. Δεν έχω και το χρόνο βέβαια. Οι σπουδές είναι σίγουρο πλάνο στα μελλοντικά μου σχέδια και ελπίζω αν όλα πάνε καλά να τις ξεκινήσω με τη νέα χρονιά.



-Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;

Κοιτάξτε η Κύπρος είναι ένα μικρό νησάκι κι έχει μια πολύ κλειστή κοινωνία οπότε δεν είναι και τόσο δύσκολο να ξεχωρίσεις άτομα στο πλήθος που ξέρεις και τις δουλειές τους, Οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός (σχεδιαστής , ηθοποιός , μοντέλο, τραγουδιστής , κλπ).


Δεν υπάρχουν σχόλια: