Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

16χρονος επέζησε από επίθεση καρχαρία


Τις δραματικές ώρες που πέρασε μέσα στα σαγόνια του καρχαρία περιγράφει ο 16χρονος Hunter Treschl από το δωμάτιο του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται μετά τη «δίδυμη» επίθεση σε παραλία της Βόρειας Καρολίνας.

Ο 16χρονος έχασε το αριστερό του χέρι λίγο μετά την επίθεση –πιθανώς του ίδιου καρχαρία- σε ένα 12χρονο κορίτσι που τραυματίστηκε στο βραχίονα και στο πόδι. Η οικογένεια της Kiersten Yow ενημέρωσε τους δημοσιογράφους ότι η 12χρονη έχει μακρύ δρόμο ανάρρωσης αλλά η κατάστασή της είναι πλέον σταθερή.

Δύο ημέρες από τη στιγμή που έχασε το χέρι του ο Hunter Treschl δέχθηκε να περιγράψει μπροστά στην κάμερα τον εφιάλτη που έζησε στο νερό, να ευχαριστήσει τους διασώστες του αλλά και να διαβεβαιώσει τον κόσμο ότι θα προσπαθήσει στο εξής να ζήσει μια φυσιολογική ζωή.

Παίζαμε στα κύματα με τον ξάδελφό μου, στο Oak Island, όταν ξαφνικά ένιωσα ένα χτύπημα στην αριστερή μου γάμπα. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ένα μεγάλο ψάρι κι άρχισα να απομακρύνομαι. Τότε ο καρχαρίας άρπαξε το χέρι μου. Ο ξάδελφός μου με βούτηξε και με έβγαλε στην παραλία», λέει φορτισμένος ο 16χρονος.

Ο έφηβος από το Κολοράντο ευχαρίστησε όσους τον βοήθησαν όταν βγήκε βαριά τραυματισμένος στην ακτή και ειδικά τον άνδρα που με τη ζώνη του σταμάτησε την αιμορραγία.

«Υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι. Δεν ξέρω καν τα ονόματά του, αλλά θα ήθελα πραγματικά να τους ευχαριστήσω όλους πολύ. Με βοήθησαν να παραμείνω ψύχραιμος μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο», τονίζει ο νεαρός, εμφανώς συγκινημένος. Ο Hunter Treschl είπε μάλιστα ότι είδε τον καρχαρία όταν εκείνος δάγκωσε το χέρι του.

Παράλληλα, ο νεαρός δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να υπερνικήσει όλα τα εμπόδια που υπάρχουν μπροστά του μετά τον τραυματισμό του. «Έχω δύο επιλογές: Να συνεχίσω τη ζωή μου και να προσπαθήσω να επιστρέψω στην καθημερινότητά μου έστω και με ένα χέρι ή να αφεθώ σε ότι έπαθα και να την καταστρέψω. Από αυτά τα δύο επιλέγω να αγωνιστώ και να ζήσω μια φυσιολογική ζωή».



ant1iwo 

Δεν υπάρχουν σχόλια: