Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

"'Εδειρα τον σύντροφο μου γιατί με απάτησε"

«Δεν μετανιώνω για τίποτα από όσα έζησα γιατί με έκαναν αυτό που είμαι. Μπαίνω στο βούρκο και βγαίνω διαμάντι κάθε φορά.
Η μεγάλη Ελληνίδα τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου μιλάει για το πως η ίδια «στέκεται» δίπλα από έναν άντρα αλλά και πως το ανδρικό φύλο αντιδράει.

«Θέλανε όλοι την Άντζελα χωρίς να είναι η Άντζελα παρόλο που εγώ τα προσέφερα όλα. Ειδικά όταν συζούσα εκεί γινόμουν ακόμη πιο ευκολόπιστη. Είμαι από τις γυναίκες που μαγειρεύουν, πλένουν, περιποιούνται τον άλλον με λίγα λόγια, αλλά ο άντρας που θα μπορέσει να σταθεί δίπλα μου πρέπει να έχει ισχυρή προσωπικότητα γιατί θα έρθει η στιγμή που θα ακούσει να τον αποκαλούν «ο κύριος της κυρίας».
Ανέφερε ακόμη ότι, «Οι άντρες μπορεί να έχουν μια γυναίκα που κάνει για εκατό, αλλά θα ψάξουν την εκατόν ένα και σε μένα έχει συμβεί να το καταλάβω με τον χειρότερο τρόπο, γιατί πολύ απλά αυτός που είναι δίπλα μου όταν είμαι σε σχέση, τρελαίνεται όταν κάνω τη μεταμόρφωση από Ανατολίτισσα σε Άντζελα για να πάω στο μαγαζί που τραγουδάω».
Η λαίδη η οποία κάνει τα πάντα σε μία σχέση αλλά δε φαίνεται να ανέχεται και τα πάντα, «Γι' αυτό τον λόγο κάποια στιγμή έπιασα τον σύντροφο μου να με απατάει. Τον έδειρα πάρα πολύ. Μιλάμε για πάρα πολύ ξύλο σε σημείο που το ευχαριστήθηκα», δήλωσε σε συνέντευξή της στο «Secret» η Άντζελα Δημητρίου.
Πηγή: vipnews
Cyprustimes 

Δεν υπάρχουν σχόλια: