Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Μαρίνα Κυριάκου. Αναπληρωματική miss Κύπρος 2015


Η αναπληρωματική miss Κύπρος 2015, η πανέμορφη Μαρίνα Κυριάκου, με τα υπέροχα μάτια, το τέλειο σώμα και το γλυκό χαμόγελο, αμέσως μετά την κατάκτηση του τίτλου της, παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ.
Μας μίλησε για τα καλλιστεία γενικά, για το αν θα μπορούσε να φτάσει ψηλότερα  αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια.
Θα ασχοληθεί επαγγελματικά με το μόντελινγκ γιατί λατρεύει τον χώρο της μόδας.
 Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται καλή επιτυχία!!!



1    
   Μαρίνα συγχαρητήρια για τον τίτλο αναπληρωματική miss Κύπρος 2015. Πως αισθάνεσαι; Το περίμενες όταν ξεκινούσες;
Σας ευχαριστώ. Ήταν στόχος μου από την αρχή να δουλέψω σκληρά όχι μόνο για εμένα αλλά και για να βγάλω ασπροπρόσωπο το κ. Νικόλα Ιωαννίδη, που μου παραχώρησε το gold pass. Αισθάνομαι πανευτυχής, που κατάφερα να κατακτήσω έναν από τους τίτλους.




    Νομίζεις ότι κάπου αδικήθηκες; Μπορούσες να φτάσεις ποιο ψηλά στα καλλιστεία, μιας και είχες υψηλή βαθμολογία από τους κριτές;
Όλος ο κόσμος που με έχει γνωρίσει από τα ΜΜΕ, φίλοι και συγγενείς μου έχουν πει ότι αδικήθηκα. Όμως, επειδή αγαπώ  το χώρο του μοντελιγκ  δεν θα μείνει εδώ η προσπάθεια μου.  Θα συνεχίζω να αγωνίζομαι για κάτι καλύτερο.


      Αυτός ο τίτλος τι σημαίνει για σένα;
Ο τίτλος για εμένα σημαίνει επιτυχία, ανταμοιβή των κόπων μου αυτούς τους τρεις μήνες,  χωρίς να σημαίνει ότι  θα σταματήσω εδώ. Το όνειρο συνεχίζεται....


     Από την επομένη των καλλιστείων, άλλαξε καθόλου η ζωή σου;
Ακριβώς μετά τον τελικό άρχισαν κάποιες επαγγελματικές προτάσεις αλλά ως άνθρωπος παραμένω η ίδια με ακόμα περισσότερο δυναμισμό και αυτοπεποίθηση για τον χώρο της μόδας,


     Φαντάζομαι τα ΜΜΕ στην Κύπρο σε ζητούν να τους παραχωρήσεις συνεντεύξεις. Έτσι δεν είναι;
Μέχρι στιγμής  έδωσα συνέντευξη  στην εκπομπή «Για Σένα» μαζί με τα άλλα κορίτσια που πήραν τίτλου και στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ.  Σίγουρα θα προκύψουν σύντομα κι άλλες συνεντεύξεις.


   Κατά την διάρκεια των καλλιστείων και όσο φτάναμε προς το τέλος υπήρχαν αντιπαραθέσεις μεταξύ σας ή και χτυπήματα κάτω από την μέση;
Όχι, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού με τα κορίτσια τα πηγαίναμε πολύ καλά και είχαμε μια καλή συνεργασία.


7    Θα ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Ναι, σίγουρα θα ασχοληθώ επαγγελματικά με το μόντελιγκ,  διότι είναι κάτι που μου αρέσει. Παράλληλα, όμως θα συνεχίσω τις σπουδές μου.


     Σου αρέσει η φωτογράφιση ή η πασαρέλα;
Και τα δυο εξίσου το ίδιο.


    Οι δικοί σου άνθρωποι σε ενθαρρύνουν να συνεχίσεις με το μόντελινγκ;  Όπως είπες , είναι πάντα στο πλευρό σου και σε στηρίζουν.

Βεβαίως. Οι δικοί μου άνθρωποι όπως πάντα συνεχίζουν να με στηρίζουν σε οτιδήποτε επιλέξω , διότι ξέρουν πως αυτό που αγαπώ θα συνεχίσω να το διεκδικώ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: