Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Η Άντρια Ξενοφώντος στον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς Miss world next top model 2016


Η πανέμορφη Άντρια Ξενοφώντος θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς Miss world next top model 2016 που θα πραγματοποιηθεί στις 31 Μάιου 2016 στον Λίβανο.
Η Άντρια παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μας μίλησε τόσο για τα  καλλιστεία και τι αναμένει από αυτά όσο και τα μελλοντικά της σχέδια.


Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Άντρια Καλή Επιτυχία!!!



 1. Άντρια  θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς Miss world next top model 2016 . Πες μας που θα γίνει, πότε και γενικά δώσε μας πληροφορίες για τα καλλιστεία.
Το miss world next top model 2016 θα πραγματοποιηθεί στον Λίβανο 31 Μαΐου . Είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός στον όποιο λαμβάνουν μέρος επαγγελματίες μοντέλα από αρκετές χώρες.



2.  Πως έγινε η επιλογή σου;
Η επιλογή μου έγινε απο την κυρία Σταυρούλα Νικολάου που είναι πρόεδρος του Μiss Cyprus και του Greek Tourism Organization.



3. Τι περιμένεις από αυτό τον διαγωνισμό ομορφιάς;
Πέραν από την έμπειρα που θα είναι μοναδική γιατί πρόκειται για Παγκόσμιο Διαγωνισμό εκπροσωπώντας την πατρίδα μου Κύπρο οπωσδήποτε προσδοκώ και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να κερδίσω γιατί όχι και τον τίτλο. Τίποτα δεν είναι αδύνατον φτάνει να το θέλεις πολύ και να δουλεύεις με επαγγελματισμό.



4.  Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Ναι εδώ και 3 χρόνια ασχολούμαι επαγγελματικά με το   μοντελιγκ. Έχω συνεργαστεί με αρκετούς σχεδιαστές στην Κύπρο και τον περασμένο μηνά έλαβα μέρος στο Athens exclusive designers week στην Αθήνα.



5.   Πιστεύεις θα σου ανοιχτούν πόρτες μετά το Miss world next top model 2016;
Η συμμέτοχη μου σε ένα τέτοιο διαγωνισμό μόνο θετικά μπορεί να σου δώσει και να σε βοηθήσει περαιτέρω στην πορεία σου στο μοντελιγκ.



6.   Αν σου γίνει πρόταση για εργασία στο εξωτερικό, θα πας;
Ναι οπωσδήποτε θα δεχόμουν είναι κάτι που θα ήθελα πολύ. Τέτοιες ευκαιρίες είναι κρίμα να τις αφήνεις ανεκμετάλλευτες.



7. Οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν;
Οι δικοί μου άνθρωποι με στηρίζουν πολύ από τα πρώτα μου βήματα. Είμαι τυχερή που τους έχω δίπλα μου με συμβουλεύουν και τους είμαι ευγνώμων γι' αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια: