Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Δείτε την ιστορία της Αντζελίνας που από την Κύπρο βρέθηκε πετυχημένο μοντέλο στο Μιλάνο

Πρόκειται για μια πραγματική ιστορία, που μοιάζει με παραμύθι, μιας κοπέλας που θέλησε να πραγματοποιήσει το όνειρό της το οποίο ήταν να ασχοληθεί με το χώρο του μόντελινγκ στο εξωτερικό, στην καρδιά της μόδας, στο Μιλάνο. Χωρίς διασυνδέσεις, χωρίς γνωστούς και φίλους, χωρίς να γνωρίζει την γλώσσα και κανέναν στην Ιταλία.


Ο πατέρας της Κύπριος και η μητέρα της από την Αγγλία. Η Αντζελίνα Γεωργίου μεγάλωσε στο Μπαχρέιν. Τα τελευταία 12 χρόνια όμως ζει στην Κύπρο.
Η Αντζελίνα μίλησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ για την ιστορία της και για το πως βρέθηκε από την Κύπρο στο Μιλάνο και μάλιστα τώρα να θεωρείται πετυχημένο μοντέλο.
Όλα ξεκίνησαν πολύ πρόσφατα, 29 Ιουνίου 2016.



«Η καριέρα μου στο εξωτερικό ξεκίνησε όταν μια μέρα ενώ καθόμουν στο σπίτι κάποιων φίλων, ένιωσα την ανάγκη να μπω στο αεροπλάνο να ακολουθήσω το όνειρο που είχα από πολύ μικρή. Και έτσι και έγινε, την επόμενη μέρα βρέθηκα Μιλάνο.

 Όταν πήγα δεν ήξερα την γλώσσα, την χώρα, τον κόσμο αλλά συμβιβαστικά αμέσως έτσι ώστε να πετύχω τον στόχο μου. Πήγαινα βόλτες, ρώταγα για δουλειά, έκανα φίλους κάθε μέρα, παρόλα αυτά ήμουν πάντα ο εαυτός μου, πάντα είχα θετική ενέργεια, περπατούσα και χόρευα, τραγούδαγα, πάντα με ένα μεγάλο χαμόγελο, ήμουν ευγενική με όλους και γεμάτη ζωντάνια.

Φτάνοντας στην Ιταλία έμεινε στο αεροδρόμιο 8 ώρες γιατί της έκλεψαν το πορτοφόλι.



Αρκετοί φίλοι μου έλεγαν  "la più bella ragazza con la voce più bella" που σημαίνει "η πιο όμορφη κοπέλα με την πιο όμορφη φωνή'', αυτό μου έδινε δύναμη γιατί το να είσαι ο εαυτός σου σε ένα ξένο περιβάλλον δεν είναι και το πιο εύκολο.

Την Τρίτη μέρα συγκεκριμένα πήγα να κάνω χαρτιά ώστε να μπορώ να δουλεύω. Ενώ στεκόμουν στη γραμμή πρόσεξα πως πίσω μου στεκόντουσαν 3 ηλικιωμένοι και τους άφησα να περάσουν πρώτοι. Πρόσεξα ένα ζευγάρι να με σχολιάζουν, εγώ τους χαμογέλασα. Με πλησίασαν γιατί τους έκανε εντύπωση η πράξη μου και έτσι ξεκίνησε η φιλία μας.



Κάποια στιγμή με ρώτησαν αν ασχολούμαι με το modeling και τους είπα πως αυτός ήταν ο λόγος που βρισκόμουν εκεί και μου είπαν πως ήταν η τυχερή μου μέρα.
Κανονίσαμε να πάμε για καφέ και μετά πήγαμε να με ξεναγήσουν, όταν ξαφνικά φτάσαμε σε μια τεράστια πόρτα με πανέμορφο κήπο να οδηγεί σε άλλη πόρτα πιο μικρή, ρώτησα "που είμαστε;" και ξαφνικά βρέθηκα να κάνω fitting!!! Ήταν σαν άγγελοι στο δρόμο μου και πάντα θα τους ευγνωμονώ για ότι έκανε για μένα, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα. Έκανα νέους φίλους, νέα καριέρα, και ζωή χάρη στην θέληση μου και αυτό είναι ένα μήνυμα το οποίο λέω συχνά σε πολλούς ...

"do what you makes you happy, and when you find difficulties keep pushing, like your mom never gave up on you giving birth to you, you never give up for what you love most!. 

Ο κόσμος υπάρχει για να τον ζούμε, όχι απλά για να τον θαυμάζουμε κάνοντας όνειρα"!