Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Η εξομολόγηση μιας παρθένας 54ων ετών



Στην ηλεκτρονική στήλη My Life in Sex του Guardian, η οποία φιλοξενεί κάθε εβδομάδα εξομολογήσεις από αναγνώστες και αναγνώστριες για την σεξουαλική τους ζωή  (φυσικά υπό καθεστώς ανωνυμίας) άνοιξε την καρδιά της μία ώριμη γυναίκα η οποία παραμένει παρθένα στα 54 της χρόνια.



Η αναγνώστρια του Guardian εξηγεί στην επιστολή της πώς ένας συνδυασμός προσωπικών επιλογών και ατυχίας είχε ως αποτέλεσμα να μην έχει καταφέρει ακόμα να συνευρεθεί με άνδρα, παρά το γεγονός ότι συζούσε για ένα διάστημα με ένα σύντροφο και είχε δεχθεί αρκετές προτάσεις από άλλους, που όμως την άφηναν αδιάφορη.



Διαβάστε παρακάτω την επιστολή της γυναίκας:

«Δεν βλέπω το νόημα να κάνει κανείς σεξ χωρίς συναισθηματικό δέσιμο (διαφορετικά γιατί να μην επιλέξεις απλώς να αυτοϊκανοποιηθείς) και δεν κατάφερα ποτέ να βρω κάποιον που μου έβγαζε αυτήν την οικειότητα και ταυτόχρονα ήθελε να κάνει σεξ μαζί μου. 

Δεν είχα ποτέ πρόθεση να βρεθώ σε αυτήν την κατάσταση ούτε μπορούσα να το προβλέψω.

'Ημουν πιστή Χριστιανή και δεν πίστευα στο σεξ εκτός γάμου. Διατήρησα αυτά τα πιστεύω μέχρι που έφτασα τα 30, ούσα πεπεισμένη ότι κάποτε θα έβρισκα τον ιδανικό. Το βάρος μου ήταν ένα «μείον» στον τρόπο που με έβλεπαν οι άλλοι, όμως αρνητικά λειτούργησε και η εξυπνάδα και η καριέρα μου, που απωθούσαν κατευθείαν τους υποψήφιους γαμπρούς που ήθελαν το πάνω χέρι σε μια σχέση. 


'Οταν έφτασα τα 30 αποφάσισα να συζήσω με έναν άνδρα, αλλά δεν ήμασταν ποτέ επίσημα μαζί και, παρότι μοιραζόμασταν το ίδιο κρεβάτι, δεν κάναμε ποτέ έρωτα. Στα 40 μου έκανα αυτό που παλιότερα θεωρούσα αδιανόητο και ζήτησα από μερικούς εργένηδες γνωστούς μου, τους οποίους ήξερα περίπου έναν χρόνο και με τους οποίους τα πήγαινα καλά να κάνουμε σεξ, ωστόσο έλαβα αρνητική απάντηση.

Αρκετοί φίλοι μου είχαν διαμορφώσει την άποψη ότι είμαι λεσβία. Λόγω της ατυχίας μου με τους άνδρες, αναλογίστηκα αυτήν την προοπτική αλλά μετά από μερικούς μήνες «έρευνας αγοράς» συμπέρανα ότι δεν με ελκύουν καθόλου οι γυναίκες.

Αυτές τις μέρες, οι μόνοι άνδρες που με φλερτάρουν είναι πάνω από 65. Πολλοί δείχνουν να ενδιαφέρονται απλά και μόνο για ένα άτομο με μισθό, ώστε να συμπληρώσουν τη σύνταξή τους. Δεν έχουν στο μυαλό τους τη ρομαντική σχέση.

Το χειρότερο είναι όταν κάποιοι μου λένε ότι είμαι υπερβολικά επιλεκτική, όπως π.χ. κάποιοι άνδρες που μου την «πέφτουν» τα ξημερώματα, όταν κλείνουν τα μπαρ και γίνονται επιθετικοί όταν τους απορρίπτω. 

Πάντως, σε όσους μου λένε ότι πρέπει να ξεφορτωθώ την παλιομοδίτικη ιδέα ότι πρέπει να νιώσεις οικειότητα με κάποιον για να πέσεις μαζί του στο κρεβάτι, η απάντησή μου είναι «καθένας με τα γούστα του». Θα ήθελα να χάσω την παρθενιά μου αλλά δεν είμαι τόσο απελπισμένη ώστε να υποτιμήσω με αυτόν τον τρόπο τον εαυτό μου».


http://www.protothema.gr/zoi/article/741613/mia-54hroni-parthena-exomologeitai-pleon-me-proseggizoun-mono-andres-pou-ehoun-sto-mati-ton-mistho-mou/